Jeg har (desværre) måttet bruge rykkerfunktionen her i e-conomic; men når jeg kigger på de rykkere, jeg har sendt - uden at have været inde i selve rykkerformularen først - og redigeret den - så giver den ingen mening, når jeg nu sidder og læser dem, jeg har sendt.
For mig, ville det give mening, hvis man havde mulighed for at sende Rykker #1 som en behagelig erindring om, at at kunde har "glemt" at betale sin faktura.
Rykker #2 er for mig en lidt stærkere påmindelse om, at NU skal der ske noget,
Og Rykker #3 er en advarsel om, at nu går beløbet simpelthen bare til INKASSO!
Men, sådan er rykkersystemet ikke sat op! Det er sat op som et fakturaflow; og umiddelbart giver det ingen mening - for mig altså!
Kan man ændre på det, sådan at systemet = e-conomic tænker i TID? Hvornår er en kunde blevet rykket? Er det 1., 2. eller 3. rykker?
Mange venlige hilsner
Charlotte Beckwith, HD(R)
http://www.cbregnskab.dk