forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Min hovedskærm bliver Blå ?!?

0
Jeg har inden for de sidste par dage oplevet at mit hovedvindue bare står som et blå billede når jeg lukker et pop-up vindue med fx. overstigten over en af mine kunder. Det hjælper ikke at opdater skærmen, jeg er nød til at lukke browseren og starte forfra med look-in og det hele. Det er godt nok meget belastende.

Jeg køre XP og bruge EX8

Hvad er årsagen til det?

Hilsen

Henrik Bøgebjerg - Viborg Havemaskiner
spurgt 30 Jan, 2013 i Spørgsmål » Browsere af henrikholiday (640 points)
status opdateret 21 Feb, 2013 af Peter Friis
Hej...

Jeg oplever det samme... jeg kommer godt nok ind, men når jeg skal fakture til en kunde bliver skærmen bare blå og der sker ikke mere....

Kørere windows 7

Hilsen Lasse

1 Svar

Bedste svar
Hej Henrik og Lasse.

Tak for jeres indlæg

Oplever i stadig denne fejl ? eller er den gået i sig selv ?

Hvis i har mulighed for at sende et skærmprint at problemet til info@e-conomic.dk, vil jeg rigtig gerne kigge nærmere på det :)

God dag

MVH

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 5 Feb, 2013 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
valgt som bedste svar 5 Feb, 2013 af henrikholiday
Jeg køre nu Mozilla, så det kan jeg ikke svare dig på. Men laver da gerne en test for dig :-)

Vi skal jo hjælpe hinanden :-)

Har nu lavet en test og det er stadig galt :-(

/Henrik
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”