Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Større pop up vinduer

+1
System tekst dækker over knapper!

Jeg oplever ofte på pop up vinduer ad der kommer en lille system tekst fra java frem og dækker for den knap jeg skal trykke på for at komme videre. Hvis vinduerne blev lidt større så ville denne tekst ikke dække over knapperne
i Spørgsmål » Andet af (860 points)
gen-kategoriseret af 🔒

2 Svar

Hej Jens.

Tak for dit indlæg.

Er det nogen bestemte pop up vinduer du tænker på? For det burde være muligt selv at gøre dem større, ved at hive i dem, fx nede i højre hjørne. Hvis man gør det, burde den lille tekst ikke være i vejen for noget :)

Håber dette måske kan løse dit problem.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)

Hej Christina,

Det er dejligt, at man kan trække vinduerne større, når de er "poppet up", men det er dødtrættende, at standardstørrelsen for en faktura/rykker, etc. er så lille at man altid skal trække i dem for at gøre dem læselige.

Hvis I var søde at gøre pop up'-vinduerne lidt større som standard, ville det være fantastisk!

 

vh

Søren

Hej Jens, 

Jeg ved godt det er længe siden du har skrevet dit indlæg, men vi har lavet en opdatering, der gør, at pop-up vinduer er større end den tidligere standard. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)