Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalingsbetingelse fremgår af faktura?

0
Hej

Jeg er ved at designe faktura og vil gerne i forbindelse med webkunder, kunne lave det sådant at det fremgår af fakturaen, at varen er betalt via kreditkort.

Jeg har oprettet en betalingsbetingelse "betalt kontant" men selv om jeg bruger denne ved en debitor, så kan jeg ikke få det til at ses på fakturaen. Jeg vælger selvfølgelig faktura uden girokort, men der står stadig at fakturaen skal betales ved bankoverførsel osv. - og ingen steder at beløbet ER betalt.

Kan man ændre på dette?

/Erik
lukket
i Spørgsmål » Salg af (790 points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Erik.

Tak for dit indlæg :)

Det er korrekt at når man laver den betalingsbetingelse der hedder "Betalt kontant", så fremgår dine andre betalingsbetingelser også nede i bunden, men bankoplyninger mm.

Hvis man ikke ønsker dette skal fremgå når man bruger "Betalt kontant", så er man nød til at lave et helt nyt layout til de kunder. Dvs. man fjerne det element, og evt. kan skrive en anden tekst til dem.

Så det vil altså være måden at løse det på, et nyt layout skal i spil :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
Hej Gilpa.dk

Det kan være lidt svært at give dig råd, når man ikke kan hvad som du allerede har lavet.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, så jeg kan hjælpe dig videre.

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Spørgsmål af (3.6k points)