forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fejl på afsendelse af mails fra economic

0
Hej .

Har forsøgt at skrive til jer nogle gange, men er i tvivl om I får mine mails.

Jeg oplever flere og flere problemer med at sende mails fra jeres system. Det ser ud som de går afsted, men modtager (vores egen mail som i øvrigt virker perfekt) modtager ikke noget. Vi bruger et af verdens største og i mine øjne sikreste hostingfirmaer og de har undersøgt sagen. De kan se at der ikke kommer noget ind i systemet fra Economics mail.

Det virker som et sporadisk problem der måske bliver værre og værre.

Ser frem til at høre fra jer hurtigst muligt, da hele vores ordresystem er bundet op på en integrgation med economic.

Måske andre har oplevet dette???

Mvh. Ole
spurgt 26 Jan, 2013 i Spørgsmål » Teknik og drift af Ole (120 points)
Hej Ole

 

Der findes en app "email@dministration" integraeret med e-conomic som gør det muligt for dig at sende mails ud med egen valgt email adresse.

Når du sender dine faktura/ordre/tilbud fra det system vil den email, du har sat som afsender, modtage en mail hvori man kan se om kundens mail er "valid".

Du er velkommen til at skrive til mhp@itnvision.dk hvis du gerne vil høre noget mere.

2 Svar

Hej Ole,

 

Hvad står der som status på disse mails i e-conomic?

Hvis der enten står "Leveret" eller "Ikke modtaget", kan du ved at klikke på ansigts-ikonet ud for hver enkelt mail komme til at se, hvad den modtagende mailserver har svaret ifm. modtagelse eller afvisning.

 

Mvh.

Christian Estrup, e-conomic

Christian Estrup

Development Director

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 26 Jan, 2013 Spørgsmål af Christian Estrup (19,850 points)
Problemet er netop sådan at de står som afsendt, men de findes ikke andre steder. Det må ske umiddelbart efter det slipper jeres server.

Vi har tjekket alt med spam o.l. Intet spor af mailsene.

Mvh. Ole
Hej igen.

Har netop forsøgt at sende igen. Det virker hvis jeg omdirigerer via en Gmail.
Det kan ikke passe jeg er den eneste der oplever dette problem.

Du er velkommen til at skrive til mig på vores hovedmail, men brug venligst en mail der kan skrives til. Det letter kommunikationen...

Mvh. Ole
Jeg har samme problem, dog mig bekendt kun med en modtager p.t. Når jeg klikker på ansigterne skrives der at mailen er registreret som modtaget men kunden kan modtage fra alle andre incl min egen private mail blot ikke mails sendt via E-conomic ?? Hvad gør man ? Mvh Dennis
Vi har haft problemer med at der ikke er røget tilbud af sted til vores printerserver. Det er noget der sket et par gange i nogle længere perioder. Pt. virker det, men vi bliver nødt til at tjekke hver dag om der har været mails der ikke er kommet afsted.
besvaret 20 Maj, 2014 Spørgsmål af Thomas Bank Egebirk (500 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”