forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fjernelse af bankoplysninger i bunden af faktura

0
Hej,

Hvordan kan jeg fjerne bankoplysningerne og linien i bunden af fakturaen?

Har forsøgt mig under design og layout- faktura opsætning, men jeg synes ikke det lade sig gøre der.

På forhånd tak.

Mvh Tina
spurgt 23 Jan, 2013 i Spørgsmål » Fakturalayout af TNJ (140 points)
status opdateret 21 Feb, 2013 af Peter Friis

1 Svar

Hej Tina.

Hvis du følger denne artikel, kan du komme ind til brevskabelonerne og redigere det nederste element.

Her kan du så redigere elementet (i vores standardopsætning er det element 3 som vist nedenunder), og slette de koder du ikke vil have med.

Hvis det derimod er bank oplysningerne under betalingsbetingelserne på fakturaen, skal du følge denne artikel, og redigere elementet med betalingsbetingelser :)

Gurjap Sekhon

Online regnskabsprogram

besvaret 23 Jan, 2013 Spørgsmål af Gurjap (6,220 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”