Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nyt selskab til samme login

0
Jeg skal som administrator oprette et nyt selskab for en kunde. Det skal kobles på samme login og have fuldstændig samme opbygning som den første. Dvs samme kontoplan, debitorer, debitorgruppe, varegrupper, varer mv.

Hvordan gør jeg det nemmest?

Mvh Tina
i Spørgsmål » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Tina.

 

Hvis du er administrator på den anden aftale, kan du gå ind på administrator fanen --> virksomhedsregister --> opret virksomhed.

 

I feltet "standardopsætning" vælger du den anden virksomhed. På den måde vil e-conomic kopiere opsætningen fra den første aftale over til den nye. Altså kontoplan, momskoder, vare, debitor og kreditorgrupper.

  Gurjap Sekhon Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret  
Spørgsmål af (6.2k points)
Hej Gurjap,

 

tak for svaret. Jeg har nu gjort som skrevet, men den har ikke kopieret debitorgrupper, debitor, varegrupper og varer. Kontoplanen er som på det første selskab.

hvordan får jeg det rettet?

Mvh Tina
Hej Tina.

Din kunde kan får oprettet en koncernaftale, hvor alle din kundes firmaer så bliver tilknyttet. Din kunde får dog et nyt kundenummer og login. Du skal derimod stadig tilknyttes aftalerne som hidtil. For at få en koncerne aftale ska du bare skrive til Economic

Håber at det var en hjælp.

Mvh.

HLH Kontorservice

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Spørgsmål af (3.6k points)