Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Integration mellem e-conomic, medlemsfortegnelse og postliste-funktion

0
Jeg er ved at oprette e-conomic for første gang. Har forening med 50-100 medlemsorganisationer, og hver medlemsorganisation kan have flere personer som relaterer til os. Jeg har brug for at kunne producere en intern postliste (og tilsvarende medlemsliste, fx csv->excel->pdf)), som både omfatter de der modtager fakturaer og medlemsorganisationernes øvrige tilknyttede personer.

For at undgå at flere næsten parallelle kartoteker, overvejer jeg  om jeg kan benytte e-conomics debitorkartoteket til holde styr på stamdata for alle tilknyttede (altså flere personer pr. debitor, også de som ikke skal modtage fakturaer). Jeg vil som minimum have behov for at kunne lave udtræk til en liste med navne og kontaktinformation på alle tilknyttede.

Jeg har behov at kunne tilknytte notater pr. debitor.

Mit budget til dette er begrænset, så det jeg laver skal kunne foregå inden for standardløsningen, uden at der skal gang i API'et. Er der nogen som har fif eller forslag?
i Spørgsmål » Andet af (160 points)
status opdateret af

2 Svar

Har fået svar fra support om at der godt kan laves flere kontaktpersoner pr. debitor og trækkes liste som omfatter alle kontaktpersoner.
Spørgsmål af (160 points)

Hej Bjørn.

Tak for dit indlæg, og snakken over chatten.

Vi fandt en løsning til dit problem, det vil jeg lige skrive her - så andre måske kan få glæde af det :)

Får at løse det først problem, er det muligt at oprette så mange kontaktpersoner som man vil du en debitor. Og disse kontaktpersoner med oplysninger, kan man eksportere ud i Excel. Se her hvordan man eksportere data.

Mht. notater på debitorer, så kan man oprette noter på sine debitorer, se her hvordan.

Vi snakkede lidt om debitorgrupper, om det vil være smart at oprette flere og bruge dem. Det synes jeg ikke lige i denne situation, og mener det ovenstående vil kunne løse det.


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)