Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




e-mail adresse til faktura og en anden til kontoudtog

+1
Hej

Vi har nogle kunder som beder om at vi sender fakturaerne til en e-mail adresse og kontoudtog til en anden.

Men der er kun et felt til e-mail adressen - som således bruges både til fakturaer og kontoudtog.

P.t. klare vi det ved (når vi husker det) at ændre e-mail adressen manuelt når der sendes kontoudtog.

Det vil være dejligt hvis der på kundernes stamkort var to felter til e-mail adresser.

Venlig hilsen

Leo Lund
lukket som en kopi af: Mail til kontoudtog
i Forslag » Andet af (4.2k points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Leo

Tak for dit forslag :)

Jeg kan godt forstå at dette ville være en smart funktion i jeres tilfælde, dog er det ikke noget jeg har oplevet er blevet efterspurgt af andre brugere tidligere.

I e-conomic skal vi huske, at for hver ekstra ting vi tilføjer programmet, øger vi kompleksiteten og derved også muligheden for fejl.

Hvilket jeg tror ville ske, hvis vi lavede det såles at der var et felt der hed "Faktura e-mail" og et der hed "kontoudtog e-mail", da det ville skabe forvirring for langt en større en del af brugere end den del som ville kunne benytte det.  

Jeg må derfor desværre afvise forslaget og henvise jer til fortsat, at ændre det manuelt.

Med venlig hilsen Stine M. Klitgaard Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.1k points)