forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bilag knyttet til specifik salgsfaktura

0
Er det muligt at benytte indscanningsmodulet til at knytte en P.O / kontrakt til en specifik salgsfaktura?
Alle de eksempler jeg har kunnet finde har omhandlet Bogføringsmodulet.
Eller er der andre måder at løse dette behov og undgå papir arkivering af indkomne ordrer og evt. kontrakter?
spurgt 5 Jan, 2012 i Spørgsmål » Indscanning af lga (230 points)
status opdateret 16 Okt, 2012 af frederiknielsen

3 Svar

 
Bedste svar
Hej,

Tak for uddybningen, ja så giver det i i hvert fald mere mening i forhold til at den løsning jeg kommer med IKKE hjælper dig.

Det bedste jeg vil kunne klare er at du laver en indscanningskategori som hedder noget a la kundepapirer og så hver gang du får en sådan kontrakt arkivere det i den mappe og tilføjer noten faktura nummer xx. Så vil du kunne finde det den vej igennem.

Hvis der er noget der skal tilknyttes en faktura, så skal det være fordi det er sendt afsted til kunden.

Giver det jeg skriver, også mening?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 11 Jan, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 16 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej,

P.O. - hvad står det for/hvad mener du med det?

Man har mulighed for at vedhæfte et bilag når man sender en faktura afsted til en kunde, kunden vil dog også modtage bilaget - og det kan jeg ikke helt regne ud om det vil være en mulighed i dette tilfælde?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 11 Jan, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen, tak for dit svar. P.O. står for Purchase Order. Vi modtager kontrakter  / ordrer fra kunden som vi gerne vil arkivere i Economic tilknyttet den enkelte faktura internt. Da kunden jo allerede har det dokument de har sendt til os ønsker vi ikke at sende det tilbage til kunden. Vi vil gerne på et senere tidspunkt kunne vende tilbage til fakturaen under Arkiv og se det pågældende dokument, som vi har modtaget fra kunden. Giver det bedre mening?
besvaret 11 Jan, 2012 Spørgsmål af lga (230 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”