Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Momsafstemning

0
Til e-conomic

Jeg skriver til jer vedr. en problem med momsopgørelsen.

Når man har omposteret momsen, så tager den omposteringen på "Moms af varekøb i udlandet" og "Moms af ydelseskøb i udlandet"med, så når man vil tjekke hele året, så har man et minus på de konti.

Det er total forvirrende, for jeg kan jo ikke se, om der står en difference på de konti, da omposteringerne er med.

Jeg omposterer jo alle konti og bogfører saldoen over på konto 6917, men der er kun problemer på de to konti.

Jeg har lavet pdf filer, for at I kunne se, hvad jeg mente, men kan ikke finde et sted, hvor jeg kan vedhæfte dem.

Jeg har kontaktet jeres hjælp/chat for et stykke tid siden, men de kunne ikke hjælpe mig og bad mig skrive til jer. Har desværre ikke haft tid før nu, men ja, nu er jeg i gang med årsafslutningen og så falder man over, at det jo ikke passer!!! Så lidt dumt, at man over for revisionen ikke kan udskrive en momsopgørelse for året, da der jo vil stå en difference, som er omposteringen.

I må meget gerne ringe til mig, hvis I evt. gerne vil ha' de pdf filer. Mit mobil nr. er 60 22 85 61.

Med venlig hilsen

Tina Busch Givskov
lukket
i Spørgsmål » Andet af (360 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar
Hvorfor omposterer du?

Hvis du læser vejledningerne rigtigt og opsætter dine momskonti mht. valg af Primokonto ved årsafslutning, så har du ingen problemer med at kunne lave en årsafstemning.

Valg af primokonto på anlægskonti med tilhørende nyanskaffelser, frasalg og afskrivninger giver ligeledes en enorm arbejdslettelse ved årsafslutningen..
Spørgsmål af (26.5k points)
valgt som bedste svar af 🔒