Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mistet forbindelse til e-conomic

0
Jeg har skrevet om følgende påroblem før, men har endnu ikke fundet en løsning - derfor prøver jeg igen...

Jeg oplever ofte, at når jeg logger ind på e-conomic og arbejder i nogle minutter, uden at refresh/send data - måske fordi jeg er ved at læse nogle posteringer eller flytte bilag under ubehandlede, at nå¨r jeg igen beder e-conomic om at gøre noget - f.eks. udføre en bilagshåndtering eller skifte til en anden funktionsside, så er "forbindelsen væk" - altså, der sker INTET. Bedste måde at vække systemet ser ud til at være, at logge af, og logge på igen.

Hvid det var bare det, så er det kun en irritationsmoment. Men hvis dette problem opstår, mens jeg er i gang med at udføre en tidskrævende opgave i e-conomic - f.eks. at arkivere manuelt 50 indskannede bilag fra "ubehandlede" til forskellige arkivfoldere - en opgave der tager flere minutter at udføre, så skal opgaven laves igen - fordi en "udfør" kommando, der sendes til e-conomic mens "forbindelsen er tabt" bliver ikke udført.

Ovenstående er blot et eksempel på de mange situationer hvor e-conomic går død mens man rabejder med det.

På et tidspunkt havde jeg mistankt om, at det kunne skyldes mit netforbindelse - jeg bor og arbejder ud på landet, ret langt fra en TDC digital central, g har måttet nøjes med ADSL og senere VDSL2 forbindelse med ret begrænset båndbredde. Men jeg har fornylig skiftet til fiber bredbånd fra en anden leverandør, og dette problem forekommer fortsat.

Har nogen en løsning, hører jeg gerne på det!
i Spørgsmål » Andet af (2.3k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Adrian.

 

Tak for dit indlæg og din henvendelse. :)

ØV, at du oplever den tabte forbindelse ved brugen af e-conomic. Du skriver du tidligere har henvendt dig til os ang dette problem, men hvilken periode var dette i? Den fejl du har nu, er den fremkommet for et par dage siden eller hvorledes ser det ud?

Mit løsningsforslag er simpelt, for vi kører med normal drift, og ingen udsving, derfor vil jeg anbefale dig, at slette dine cookies i din anvendte browser.

Du skal dog være mere end velkommen til, at ringe ind til vores support på tlf.: +45 8820 4841, mellem 10-1430, såfremt dette ikke løser det for dig. Vi kan ved din kontakt og din tilladelse, se i din aftale og udføre diverse test for, at se hvor fejlen evt foreligger.

Håber det svarer på din henvendelse. :)
Ellers hører jeg gerne igen fra dig.

Azhar, e-conomic support.
Spørgsmål af (1.0k points)