forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

rapport med debitorer på en bestemt medarbejder

0

jeg syntes det er rigtig fedt at man kan lave en rapport på omsætningsstastistik på en enkelt medarbejder, kan man ikke lave en lignende rapport på debitorerne uanset om de har lavet et køb eller ej, stadigvæk på den enkelte medarbejder, det ville være super værktøj at bruge her i starten af året hvor hver salgsmedarbejder kunne få en liste med deres kunder/emner så de kunne lave opfølgning og nyt salg, jeg ved godt at man kan eksportere til excel og i det kan man sortere ud fra medarbejderkolonnen, men det er kun mig der kan håndtere excel på det niveau i vores firma, så hvis det kunne løses direkte i e-conomic, så ved jeg vores salgschef ville blive rigtig gladlaugh

spurgt 5 Jan, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af megatryk (170 points)
status opdateret 21 Feb, 2013 af Lasse Bager

3 Svar

 
Bedste svar
Hej Megatryk.

Tak for dit indlæg.

Og tak til Per for kommentaren, og forslaget :)

Dette kan selvfølgelige være en måde at løse dit problem på. Jeg har dog også et lille trick, som jeg håber du kan bruge.

Hvis du opretter dine debitorgrupper pr. sælger, så dine grupper fx kommer til at hedder: Sælger 1, Sælger 2 osv. eller Sælger Søren, Sælger Peter og Sægler Hans, også knytter dine kunder/debitorer til disse grupper. Så vil du kunne trække diverse rapporter. fx kan du trække den rapport der hedder "Debitorkartotek", og søge på en pågælden gruppe (sælger).

Det kunne i hvert fald være en mulighed mht. opfølgning til nyt salg, som du skriver

Det er lige vores bedste bud på at løse dette problem :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 8 Jan, 2013 Spørgsmål af christinaheckmann (13,440 points)
valgt som bedste svar 21 Feb, 2013 af Lasse Bager
Hej Megatryk

Vi har en integrationsløsning til e-conomic (Business Intelligence) hvor man kan lave en statistik per debitor fordel på op til 12 intervaller.

Den løsning vil også kunne lave en statistik per sælger per debitor.

Hvis du er interesseret i, at høre mere så er du meget velkommen til at kontakte mig enten telefonisk 2811 4220 eller per mail på php@itnvision.dk.

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 6 Jan, 2013 Spørgsmål af Per Holm Pedersen (17,200 points)

Hej,

Ovenstående problemstilling kan løses med Business Monitor Dashboard. Hvis man kombinerer med vores gratis budget løsning kan du også lave opfølgning på budgettet på medarbejderniveau.

Tag et kig på www.businessmonitor.dk ...

 

M.v.h.

Lars Millgaard

 

besvaret 6 Sep, 2013 Spørgsmål af BusinessMonitor (260 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”