Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Posteringer i fremmed valuta

0
Jeg savner et felt, hvor man kan se det DKK beløb, man har bogført i en fremmed valuta.

Har brugt rigtig meget tid til at få et DKK beløb til at stemme overens med en betaling i fremmed valuta, og når man først er gået kold på en fejlagtig postering, er man på herrens mark, fordi man IKKE kan se det DKK beløb, der bliver posteret?

Hilsen

Charlotte Beckwith

CB Regnskab

Charlotte Beckwith, HD(R) http://www.cbregnskab.dk  
lukket
i Forslag » Andet af (1.7k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Charlotte

Jeg er ikke helt sikker på hvor du er henne i forbindelse med denne?

Er der tale om en regulær finanspostering? Det formoder jeg. :)

Jeg er helt klar over hvorfor du ønsker dette, men det kommer desværre ikke for nærværende.

Du kan jo altid tage et kontokort for den konto du har registreret posteringen på og så sætte flueben i medtag kladdeposteringer - på den måde kan du se konsekvensen inden bogføringen.

Er der tale om bogføring på en beholdningskonto i din kassekladde er det blot at klikke på navnet på kontoen i oversigten - så vil der nederst fremgå hvad posteringen vil resultere i, i DKK. De posteringer som kun ligger i kladde er uden flueben i venstre side.

Håber det kan hjælpe dig videre.

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af