forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Flere felter fx. til telefon nr. i kontaktpersoner

+1
Ville det være muligt af lave flere felter, så der fx. både er plads til en mobil nr. og et fastnet nr. - Må evt. gerne være dynamiske felter hvis det er.

/Henrik
spurgt 2 Jan, 2013 i Forslag » Teknik og drift af henrikholiday (640 points)
status opdateret 3 Jan, 2013 af Gurjap

2 Svar

Hej Henrik.

Der er kun de felter som allerede ses. Det er ikke muligt at få flere felter.

Du kan dog bruge nogle af de andre felter som du ikke bruger. Fx konteringsnummer, og bruge det til mobil nummer såfremt du ønsker dette.

Inde på design og layoutet kan du skifte så der ikke står konteringsnummer, men derimod står mobil nummer, hvorefter e-conomic vil skrive (det du selv skriver her) 8820 4841 eller hvad det nu er du beslutter.

Du kan lære alt om design og layout ved at være med på vores gratis online kursus som du finder via forsiden :)

Gurjap Sekhon

Online regnskabsprogram

besvaret 3 Jan, 2013 Forslag af Gurjap (6,220 points)
vil begge telefon nr. så komme med i oversigten, så jeg ikke skal åbne den konkrete kontaktpersons profil, for at se begge numre.
Hvilken oversigt tænker du på?

Hvis det er på selve debitoren og på fakturaen - ja, begge numre vil blive vist.
Ja jeg tænker når der er klikket på ikonet for kontaktpersonen, der så åbner i et nyt vindue. I den linje ud for navnet hvor der står:
Nr.   Navn    Telefon    E-mail    ID (e-faktura).
Kan jeg der ændre i disse betegnelser?
Beklager misforståelsen, jeg havde overset at det var på kontaktperson niveau og ikke på debitorniveau.

Nej, disse oplysninger kan ikke ændres. Du skal bruge felterne på debitoren og arbejde den vej igennem såfremt du har behov for ekstra felter.

Alternativt, udfyld både mobil og fastnet nummer i samme felt.
Kan det ikke lige genovervejs, så vi ikke behøver at klemme faxnummer, kontortelefon og mobiltelefon ned i et og samme lille felt? Det er ikke tidssvarende og det er mangelfuldt.

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

besvaret 25 Apr, 2015 Forslag af Jens Kirk (7,880 points)
overvejes× 116
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”