Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sortering af linier på faktura.

+1
I de tidligere programmer jeg har erfaring med fra mit fag, er det muligt at give de forskellige varegrupper en sorteringrækkefølge sådan at f.eks. linien med timeløn altid kom øverst på fakturaen, dernæst kom gebyrer for brug af udstyr, derefter reservedel, og olier, og til sidst hjælpematerialer.

 

Findes der en mulighed for at vælge hvordan linierne skal sorteres, eller kunne i overveje det - evt. efter hvilken varegruppe de tilhører, eller også kunne man give den enkelte vare en sortering fra 1 til 99, hvis man ønsker det.

 

Det er ret tidskrævende at sidde og flytte de enkelte linier når man er færdig med en faktura.
i Forslag » Salg af (300 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Noreg,

 

Godt nytår til dig! :)

 

I e-conomic vil linjerne blive sorteret i den rækkefølger du tilføjer dem.

 

Dvs. tilføjer du vare A først, C efterfølgende og derefter B vil de forekomme i den rækkefølge på fakturaen fordi du har tilføjet dem i den orden.

 

Det eneste du kan gøre, er hvad du allerede gør, og det er at rykke på rækkefølgen manuelt efterfølgende.

  Gurjap Sekhon Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret  
Forslag af (6.2k points)
Det forstår jeg - jeg vil gerne have dette som et forbedringsforslag, da jeg kender en del til databaser, og umiddelbart er dette en forholdsvis simpel ændring der skal til, og det behøver ikke berøre de der ikke finder det nødvendigt, og dem har behovet kan.

Har arbejdet med 3 forskellige systemer indenfor mit fag, og de havde alle denne form for sortering, så helt utopisk kan det da ikke være uden for e-conomics mure..

Mvh
Allan
Jeg kan ikke sige om hvorvidt det er en nem ting at ændre eller ikke, men det er ikke noget som er på planerne i øjeblikket.

Er der andre som har dette ønske, må i meget gerne byde ind så vi kan se i hvor stort et omfang dette vedrører.