Hej Karl og Camilla.
Du har ret Karl, min mail var vedr et andet emne, og korrekt, det svarer ikke på det du forespørger her. Beklager for misforståelsen.
Når du har vinduet åbent for 'Bogfør Valgte', så har man muligheden for, at vælge i hvilken form en faktura skal sendes ved. Har man fx fakturaer der skal sendes pr. mail, så vælger man simpelthen 'Bogfør og email'.
Men jeg kan godt se problemstillingen her, at man har mange forskellige fakturaer, som skal sendes enten pr post, pr mail og tilsvarende pr EAN.
På nuværende tidspunkt har du ikke muligheden for, at vælge alle fakturaer og indele, at type 1 fakturaer skal faktureres på den ene facon, type 2 på den anden og type 3 på en helt tredje.
Jeg har dog et par spørgsmål, som giver et work around, måske. :)
De kunder man gerne vil fakturerer pr EAN, har de en email adresse under debitorens stamoplysninger? Og dem man gerne vil bogfører pr papirpost, er der mail under deres stamoplysninger? :)
Mvh
Azhar - e-conomic :)