Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitoropsætning pr. debitorgruppe

0
Mon ikke det kunne være en mulighed at man kan lave individuelle debitoropsætninger for hver debitorgruppe?
Vi har et håndværkerfirma med flere binavne, hvor vi profilerer os forskelligt, og derfor gerne vil have et fakturalayout for hver debitorgruppe. For nuværende skal vi så individuelt tildele ændringer i både layout og betalingsterminer, med tilhørende mulighed for forglemmelser, når vi har tid til at administrere om aftenen.
Det kræver umidddelbart for meget nørderi, frem for blot at kunne lave gruppevis opsætning.
i Forslag » Andet af (330 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Neslo.

Tak for dit indlæg, og det gode forslag :)

Jeg kan helt sikkert godt se, at dette ville være super smart, jeg ser dog både fordele og ulemper ved dette her.

Fordelene vil helt klart være at det er nemt at sætte op, og skulle der komme opdateringer/ændringer, så er det også hurtig lige at gå ind og rette.

Ulemperne er bare at har man kunder med forskellige kombinationer af fx betalingsbetingelser, layout mm. så ender man ud med rigtig mange grupper.

Jeg kan ikke love dig at det bliver en del af e-conomic, da ved sådan en ændring, er mange ting man skal tage hensyn til. Men vi vil meget gerne se, hvor stor interesse der er for dette ønske, for at kunne prioritere dette.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)