Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Note opfølgning

0
Hej

Kunne det være muligt at I laver Economic således at man som adm. kan se en anden bruger (der er oprettet under samme aftale nr.) noteopfølgning? På nuværende tidspunkt vil det kræve at denne bruger overfører noterne til fx. mig (som adm.) men derved forsvinder de samtidigt hos den pågældende bruger, som derved ikke kan lave det opfølgning vedkommen skal gøre. Som det er nu vil det kræve at man som virksomhed tilknytter et eksternt CRM system (for blot denne lille del) uden at have brug for dette CRM systems andre redskaber, som på mange punkter virker som dobbelt redskab og derved overfødige.

 

Håber I hurtigt vil kunne svare positivt tilbage på denne henvendelse. Dette vil efter min vurdering ikke kræve den store opsætning men "blot et enkelt flueben vinget af" for den adm. bruger. Ligesom det er muligt at se de andre ting den anden bruger foretager sig fx. at ligge kunder, order ind. ect.

Med venlig hilsen

Anette Kaas
lukket
i Spørgsmål » Andet af (170 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Anette.


Tak for dit indlæg :)

Jeg har faktisk en løsning til dette her.

Du skal først ind og oprette en notetype. Det gør du under fanen "Indstillinger" og "Notetyper" ude til venstre. Vi har også denne guide på vores e-copedia. Når du er inde og oprette notetypen skal du sætte et flueben i "Vis for alle"

Når du har oprettet de notetyper du ønsker, så går du tilbage til dialog fanen, under "opfølgningsliste" opretter din note, og der er så et helt der hedder "Type" og der skulle du kunne vælge dem du lige har oprette under fanen "Indstillinger".

Så den notetype skulle blive vis for alle :)


Håber min forklaring giver mening, og ikke mindst at den løser jeres problem.


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
valgt som bedste svar af