forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Påfør tekst med KOPI på faktura når det er valgt som kopi på kontaktperson

+1
Nogle kunder ytrer ønske om, at der sendes en elektronisk KOPI af faktura til en tredje kontaktperson. Når jeg sætter flueben i "kopi af faktura" under kontaktperson, fremgår det ikke af fakturaen, at det er en kopi. Derved opstår der mulighed for, at kunden betaler fakturaen dobbelt. Kunne det, på sigt, lade sig gøre, at vælge at få påført teksten KOPI på disse fakturaer?
spurgt 29 Nov, 2012 i Forslag » e-conomic generelt af Mariann Rise Olsen (130 points)
status opdateret 7 Dec, 2016 af Andreas Polk

4 Svar

Hej Mariann

Tak for dit indlæg :)

Jeg kan godt forstå din undre over dette, og kan sagtens se, at dette i nogle tilfælde ville være smart.

Bare lige for, at være helt sikker, så modtager denne kontaktperson jo mailen som cc, altså ikke direkte.

Lad os se hvad de andre brugere siger - Man kan jo stemme på pilen ude i venstre side :)

Med venlig hilsen
Stine M. Klitgaard

Online regnskabsprogram
 

besvaret 29 Nov, 2012 Forslag af Stine M. Klitgaard (4,070 points)
opdateret 30 Nov, 2012 af Stine M. Klitgaard

Hej Mariann

 

Dit forslag giver stadig rigtig god mening, og det er også blevet prioriteret på vores interne møde. Derfor er der nu større mulighed for, at det rent faktisk bliver en funktion i programmet.

Listen er videregivet til vores udviklere, og så må vi se, hvor det ender smiley.

 


Med venlig hilsen

Peter Luthman

Online regnskabsprogram
 

besvaret 16 Sep, 2013 Forslag af PeterLuthman (10,290 points)
Hej Mariann :)
Jeg er igang med, at rydde op i nogle af vores gamle indlæg og her faldt jeg over dette som efterhånden er ret gammelt.

Selvom jeg sagtens kan se ideen i forslaget så er det ikke et vi har arbejdet videre med. Det er ikke et forslag vi har i planen, at implementere.
Det er nu sådan, at hvis du modtager en emailkopi så står kontaktpersonen som CC og derfor skulle det som jeg ser det være ret tydeligt for modtageren, at det også er sendt til den direkte adresse.

For god ordens skyld så ændrer jeg indlægget til "implementeres-ikke" da det ikke er et vi vil arbejde videre med.
Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)

Hej Mariann, hvis du er bruger af Outlook på en Windows PC har vi en løsning til dette formål og har hjulpet flere e-conomic kunder. Giv mig et ring eller se lidt mere på produket Ant Text

 


Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
besvaret 8 Dec, 2016 Forslag af dkabi (900 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”