Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kassekladde, Find kontonummer

0
Bogføring, Kassekladde, Daglig: Jeg har på det sidste oplevet, at første gang jeg trykker på ikonet Søg kontonummer, som står lige efter rubrik til Kontonr. kommer Kontoplanen op i et micro-sekund før den forsvinder igen, og jeg skal trykke en ekstra gang. En lille ting, men ret irriterende at skulle trykke 2 gange!

Er det en fejl i systemet, eller er det kun mig, som oplever det?

Med venlig hilsen<br> Anne Bjørnsten<br> A B Consult - Regnskabsassistance<br> <div style="text-align: left;">&nbsp;<a title="www.a-b-consult.dk" href="http://www.a-b-consult.dk" target="_blank">www.a-b-consult.dk</a></div>
lukket
i Forslag » Andet af (2.1k points)
status opdateret af
Hej E-conomic.
Som opfølgning kan jeg meddele, at det ikke kun er på min egen pc jeg har problemet på, men også når jeg er ude at bogføre hos kunder. Der må da være mange andre, som har samme irriterende lille problem????

For øvrigt løser det ikke problemet at "slette midl...osv same old"

PS Er det jer selv, som har nomineret jeres svar som det beste (og eneste :-) )?

GODT NYTÅR!
Hej,

Er det lykkedes for dig?

mvh
Problemet opstår ikke mere nu. Ved ikke hvad der løste det fra min side, men I har måske ændret noget hos jer - hvem ved :)
Sejt det virker :)

1 Svar

 
Bedste svar

Hej ABConsult

 

Tak for dit indlæg :)

øv, det er da irriterende, at det sådan driller når du skal bogføre.

 

Jeg har dog en mistanke om, at det skyldes nogle cookies på din computer som vi skal have fjernet.

Hvis du er i tvivl om hvordan dette gøres, vil jeg anbefale dig, at læs e-conomic's guide til sletning af midlertige internetfiler.


Med venlig hilsen Stine M. Klitgaard Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.1k points)
valgt som bedste svar af