Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lette skiftet mellem to løsninger

0

Jeg har to (tre) selskaber, som alle har en e-conomic-løsning. Jeg ligger og skifter mellem de tre løsninger, og er ved at blive vanvittig af at huske de tre forskellige aftalenumre. angry Så er der en måde, hvor jeg kan lette skiftet mellem de tre løsninger, så jeg ikke hver gang skal genfinde og indtaste et aftalenummer?

lukket
i Spørgsmål » Andet af (210 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Cyberioten.

Fedt navn by the way. Send en mail til info@e-conomic.dk med de tre aftalenumre anført, dine kontaktoplysninger og vi fikser en "koncern" adgang så du får samlet de tre aftaler i et samlet aftalenummer. Vederlagsfrit forstås.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (24.0k points)
valgt som bedste svar af 🔒
Jeg vil da gerne lige høre, hvad det betyder. Er det kun mit login, som bliver koblet til alle de tre regnskaber? Det er helt essentielt, at de to regnskaber fortsat kører i hver sin løsning. Så hvad betyder det, at de bliver samlet i et aftalenummer? At vi få én faktura og et login hvor alle brugere har adgang til de forskellige regnskaber?
Du (som i ejer/betaler) kan få et samlet login. Er der selvstændige unikke brugere i de enkelte aftalenummer bibeholder de deres eget log-in. Ok du vil have en samlet faktura er op til dig, men er det selvstændige enheder er det nok nemmeste bogholderi mæssigt at du får en for hver enhed. Hver enhed har stadig sit egetnunikke aftalenummer, men du (og kun dig som ejer) kan få et "fælles" login der samler de tre. Du kan i dette modul gå fra selskab a til selskab c og tilbage igen som du måtte have behov for. Det udløses ved det 3. selskab. Derfor. Send en mail med de tre aftalenumre, dine kontaktoplysninger (evt. Et tidspunkt vi kan træffe dig telefonisk) og vi ordner praktikaliteterne og evt. afklarer andet sammen med dig. Alternativt slå på tråden herind 8820 4840 i morgen 0900 - 1445 og sig det du har skrevet her og vi fr det på plads. Henvis gerne til denne tråd og undertegnede i så fald.