Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import af poster til sagskort

+1
Det kunne være fedt, hvis man kunne importere linjer til et sagskort. Jeg har en del eksterne leverandører, som sender faktura med en masse udspecificerede timer. Dem skal jeg viderefakturere til kunden - linje for linje. Løsningen ville naturligvis være, at de registrerer timerne hos mig direkte, men da de har deres egne systemer, kan jeg næppe tvinge dem ind i e-Conomic.
lukket
i Spørgsmål » Projektstyring af (210 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar
Hej.

Tak for imput.

Ønsket om systemet selv skulle kunne se linjerne vil ikke være realistisk. Tilgengæld er forslaget om at kunne importere tidsregistrering fra en fil en god ide. Det er et forslag som er noteret herinde, men det er svært at love det bliver implementeret, og i såfald hvornår dette vil ske.

En anden mulighed er at du kan oprette fakturaen som omkostninger, da det ikke er interne timer, men eksterne timer du modtager. Her vil du godt nok ikke få det specificeret ud på hver enkelt fakturalinje, men i stedet ha en omkostning, som eksempelvis kunne være fremmed arbejde.

Vi har også en App partner "Faktura boks", som kan læse de enkelte varelinjer. De kan så oprette hver enkelt varelinje som enkelte postering under din bogføring og du kan hermed få det specificeret ud på dine sager.

Jeg håber det gav dig svar på indlægget.

Mvh Morten

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (4.3k points)
valgt som bedste svar af 🔒