Informizely customer feedback surveys

Reply-to e-mail

0

Mails sendt fra e-conomic har som bekendt en "reply-to" e-mail angivet, som fortæller hvilken e-mail besvarelser skal gå til (virksomheden og ikke e-conomic).

Forslaget er at der kan anvendes en reply-to for den aktuelle bruger, der er logget på e-conomic, frem for en generel reply-to for hele virksomheden.

Altså:

Er medarbejder A logget på e-economic er reply-to a@minvirksomhed.dk

Er medarbejder B logget på e-eonomic er reply-to b@minvirksomhed.dk


Vi ved at systemet kender medarbejderens e-mail, og vi ved at systemet ved hvem der sender, for i "Udgående post" vises jo en kolonne med medarbejderens initialer.

 

Den ligger lige til højrebenet.  

Den underliggende problemstilling er at svar fra kunder jo går til en generel e-mail, og ikke til den ansvarlige medarbejder. Og det er jo ineffektivt, når vi kan kan gøre det elegant.

Husk: Dette vedrører ikke emnet om at afsender adressen er post@e-conomic.com. Det er for så vidt OK. Dette vedrører reply-to.

i Forslag » Andet af (4.7k points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.