Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ringere og ringere kvalitet...

+1
Jeg er simpelthen nødt til at sige til jer, at vi er fiere mand som sidder og bruger jeres system dagligt.

Stabilliteten er bare direkte nedad gående, det går så ufatteligt langsomt, man bliver smidt af, og den skriver konstant "mistet forbindelsen", især hvia man eks. søger på en kunde i ordre systemet. Ofte mangler søge feltet, eller også bliver man smidt af når man lige skal til at gemme et tilbud.

Der er stort set nogen her hos os, som brokker sig hver eneste dag, og når vi andre så prøver at komme på, kan vi mærke de samme ting, som ovenstående.

Det er et daglig emne, at tale om de her problemer, det er virkelig noget som er trættende for os. Kom der nogen i morgen, som kunne give os noget mere stabillitet, så var vi tæt på at flytte.

Synes det er synd og skam, for generelt er vi super glade for jeres system, NÅR DET ER VEL KØRENDE...

Og jeres mobil app., det som også var grunden til at vi valgte jer, hvornår skal det virke....????, det mangler vi også hver eneste dag, troede vi fik det da vi lavede aftalen, men det gjorde vi ikke, ja, det virker jo i hvert fald ikke...

JA, jeg synes egentligt ikke i kan være det bekendt, og vil egentlig gerne vide, hvad vil i gøre ved det..?
lukket
i Spørgsmål » Andet af (780 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Brian

Der er to ben i dit spørgsmål - det ene med mistet forbindelse, forsvundne søgefelter mv. er et browserproblem.

Både Firefox og Chrome har opdateret væsentligt på det seneste og i den forbindelse er der opstået et problem med cookies/cache når man benytter e-conomic. En rydning af midlertidige internetfiler vil løse dette midlertidigt, men vi er fuldstændig godt klar over at det ikke er en holdbar løsning - det er vores opgave og pligt at skærme vores brugere mod platform problemer, og jeg forsikrer dig at vi har ressourcer på sagen for at løse dette.

Når det er sagt er jeg i denne forbindelse nødsaget til at gå imod vores normale anbefalinger og så anbefale jer at benytte IE9 istedet for, for nærværende.

 

Mht. den mobile app er det som udgangspunkt ikke den generelle oplevelse vi hører - så der er to spørgsmål i forbindelse hermed.

Det første er - hvor stort er jeres regnskab? Vi oplever at app'en ikke kan håndtere regnskaber af en hvis størrelse. Mere end 50.000 varer, 100.000 transaktioner og så fremdeles.

Det andet er - hvilken app benytter i? Vi har erstattet den gamle app med en ny og forbedret - i app store/google play skal appen have et blåt logo og ikke det orange som er den gamle - det kan være der appen fejler.

Jeg håber at ovenstående kan bringe jer videre og forbedrer jeres dagligdag og jeg beklager naturligvis at i bliver ved med at opleve disse problemer i jeres foretrukne browsere.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af
Jeg vil da gerne tilslutte mig at jeres såkaldte nye mobil app (kender kun iphone udgave) er en skændsel, den virker ikke.

Ja den er bedre end den gamle for den her kan sommetider starte op, det kunne jeg ikke få den gamle til så hvis det er success kriteriet så ja den er bedre så.

Jeg oplever konstant at få hvid skærm, at data'erne ikke passer selv om den synkronisere og synkronisere, pludselig halv igennem en fakturereing så kommer der hvis skærm og app skal slåes ned.

Den er ubrugelig!!!! og jeg synes helt ærlig i skulle lade være med at markedsføre den.

mht. til stabilitten af e-conomic, så kan jeg kun tilslutte mig og det er vist ikke bare et spørgsmål om en cache der skal cleares, iaftes og imorges kunne jeg f.eks. ikke komme på den sagde serveren svare ikke. Når i har nedbrud så famler i rundt og skriver åbenlys at i forsøger forskellige ting. ved i ikke hvad det er i gør, måske skulle i hyre nogen der har forstand på web og sql drift.
Hej abp

Når vi siger vi prøver flere forskellige ting er det i bogstaveligste forstand fordi vi prøver flere forskellige ting - det er desværre ikke altid en eksakt videnskab eller et direkte skudhul som kan identificeres - og vores største problem er jo at genskabe det load i brugere laver således at vi kan teste vores forbedringsløsninger.

Når det så er sagt har vi lige nøjagtigt på det seneste haft et problem med cookies og konflikter mellem de cookies som de forskellige servere genererer - vi har mange servere og de tildeler hver især en cookie når de rammes - derudover får de hver især en ny når de starter op efter at have været rutinemæssigt slukket - denne hoben op af cookies har vi minimeret og til det bedste af vores vidende har vi ikke længere generelt et problem med at folk bliver smidt af som følge af denne problematik - jeg siger ikke at det er helt udryddet - men det er minimeret til et niveau hvor det er et absolut minimum af vores brugere som skulle blive påvirket heraf.

Som altid er jeg ked af de meget forskellige oplevelser der er med vores mobil app - problemet her består til dels i det meget forskellige hardware og software på markedet som gør at hvad der virker for nogen af den ene eller den anden årsag fejler for andre - men tro mig når jeg siger at vi konstant arbejder på at forbedre vores app til gavn for alle vores brugere.