forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Timegnu til android

0
Hej

Jeg var nysgerrig på om e-conomics havde en løsning til indtastning af timesedler og faldt over timegnu. Jeg vil høre om den også findes til android telefoner/tablets eller kun er til apple-produkter?
spurgt 7 Nov, 2012 i Spørgsmål » Teknik og drift af Minaltan.dk (150 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af frederiknielsen

1 Svar

Bedste svar

Hejsa

Tak for dit spørgsmål

I øjeblikket er denne APP kun udviklet til apple produkter. Selve APP er udviklet af en af vores trejde partnere så vi har faktisk ikke været inde over udviklingen. Jeg har lige været et smut forbi deres hjemmeside og de skriver den kun er til Iphone desværre :(

Du kan evt prøve at give dem et kald eller sende dem en mail for at høre om de har planer om at lave den til andriod eller andre platforme også.

Du må have en god dag :)

mvh Peter

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 26 Nov, 2012 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af frederiknielsen
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”