Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Integration med Google Apps for Business - Insightly CRM

0
Jeg vil foreslå at e-conomic bliver istand til at integrere med Google Apps for Businness - som mange andre online systemer kan - i form af en App.

Jeg mener det kan blive en stor success idet filosofien bag Google Apps og e-conomic er lidt den samme. Er selv ved at skifte alt over på Google Apps for Business og ville blive lykkelig hvis e-conomics kunne integrere med den Apps der hedder Insightly (en næsten gratis men yderst velfungerende CRM App - fuld på højde med eksempelvis WebCRM som jeg har brugt i snart et år).
lukket
i Forslag » Andet af (430 points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Jg

Tusind tak for dit forslag - den eneste problemstilling i den forbindelse er at det ikke er os der udvikler samarbejdet med e-conomic, vi tillader det blot.

Mere klart sagt - vores API er åbent og alle som kan og vil udvikle op imod det har mulighed herfor.

Så rent faktisk er det et spørgsmål om hvorvidt Insightly har lyst til at integrere med os og ikke omvendt.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af
Jeg synes også det er irriterende.

at der ikke er en tæt integration her snart 2 år efter dette indlæg.

Men jeg har nogle udviklere stående som gerne vil lave det.

Så hvis der er nogen der er interesseret og vil være med til at dække omkostningerne så vil jeg gerne faciliterer en sådan App og stille den gratis tilrådighed for e-conomics brugere.

Eneste krav er at den, hvis den skal være gratis skal kunne bruges i e-conomic kun med API modulet, sådan at man ikke skal tilkøbe noget ekstra for at kunne bruge den.

Insightly er det bedste CRM værktøj jeg har set længe, og jeg har set en del, så selvfølgelig skal jeg også kunne bruge det bedste cloudbaserede regnskabsprogram med Insightly :-)

Med venlig hilsen

Jonas Christoffersen

ShowIT Media
Forslag af (140 points)