forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Saldobalance scaleret pr måned

0
Hej

Jeg mangler en rapport der kan scalere alle driftkontoposteringer  - pr måned

Egentligt er det en saldobalance der bare er opdelt i 12 måneder og totalen er de 12 måneder er = saldo pr 31.12.XX

Fidusen ved denne rapport er at give et lynhurtigt overblik over evt. manglende hensættelser, er sket fejlbogføringer e.l.  Hvis der feks ikke er bogført noget i husleje i en måned, eller hvis din lønninger stiger helt uforholdmæssigt meget så er det hurtigt overblik der ellers let forsvinder i mængden når man når et stykke hen på året.

Mvh

Diana
lukket med noten: http://forum.e-conomic.dk/5597/rapport-for-omsaetning-pr-maned?show=5598#a5598
spurgt 26 Okt, 2012 i Forslag » e-conomic generelt af Dia (190 points)
lukket 16 Jul, 2013 af Steffen E

1 Svar

Hej Diana,

Har du udfyldt nøgletal på dine konti når du har oprettet dem? For så var min tanke at gøre det vha. nøgletalsrapporten, alternativt 12 gange saldobalance + "Vis i excel".

Det er det jeg kan klare nu og her, alternativt vil vi gerne høre/se stemmer fra andre, som skulle finde dette relevant. 

Dit ønske minder også lidt om dette?

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 26 Okt, 2012 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen

Ja men det med nøgletal løser jo kun problemet i klumper - jeg ønsker en højere specifikationsgrad og det ville være dejligt ikke at skulle lave 12 x excell - så listen er på min juleønskeseddel.

Og du har ret - minder meget om Christians ønske - dog er jeg ikke så krævende at jeg også vil have budget (altså lige pt)   :O)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”