Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Prioritering af egne forbedringsforslag i forum

0

Jeg kan se man i forum kan opprioritere andres gode forslag yes

Kan man ikke få lov til at gøre det samme på ens egne foreslag ?

Jeg så selvfølgelig gerne at alle foreslag blev implementeret, men der er nogle jeg synes er vigtigere end andre wink

 


René Arpe It-konsulent
i Forslag » Andet af (17.3k points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej René,

Tak for yes

Man kan ikke stemme på egne forslag (indlæg), så du må ud og lobby'e blandt dine medbrugere.

Vh Jon


Jon Bluhme Sævarsson Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (530 points)
Hej Jon
Er det fordi det ikke er teknisk muligt at sætte op i forummet eller er det et positivt valgt der er truffet i opsætningen ?
Hej René,
Det er pt ikke muligt i forummets opsætning. I mine øjne giver det heller ikke mening.

I praksis ville det jo betyde, at alle indlæg ville starte på +1 i stedet for 0 - i hvert fald hos de brugere, som måtte opdage at de kan stemme på egne indlæg.

Vh Jon
Hej jon
Min pointe var netop at jeg gerne selv vil kunne markere hvilke jeg selv synes er vigtige og dermed give +1 og hvilke jeg bare synes kunne være "nice to have" og ville lade stå med 0.

Lige nu bliver alle mine foreslag vægtet ens og det giver i min verden bestemt heller ikke mening....
Jeg kan godt følge din pointe. Vi revurderer det lige. Ha' en rigtig god weekend :)

Ikke vedr. prioritering af egne forslag men vedr. hvad som implementeres. Og bare for en god ordens skyld og fordi jeg engang imellem skal være spielverderber sad.

Ikke alle forslag implementeres. Det hverken kan elelr vil vi. Vi kan ikke fordi så mange resourcer har vi ikke. Vi vil ikke fordi nye funktioner alt andet lige i sig selv vil øge kompleksiteten. Og sidstnævnte vil vi ikke bare gøre.

Derfor udvælges de af forslagene der giver mest "bang for the buck" eller med andre ord, de forslag der gavner flest mulige indenfor de resourcer vi nu engang har til rådighed og indenfor vores egen vision ome t regsnkabsprogram.


  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Hej René

For nærværende har jeg afvist dit forslag - ikke fordi vi ikke udvikler på forummet, men for nærværende samler vi op på det hele og så kører vi på derfra. Så det er lukket, men ikke slukket.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)