Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning - "kan ikke bogføre på kontonummer"

0
Når jeg i bankafstemningen sætter kontonummer på den enkelte post, og kommer til at taste et kontonummer, der ikke eksisterer, får jeg en besked om, at den ikke kan postere på den konto. Hvis jeg så korrigerer kontonummeret, og trykker ok igen, har den overført bilagene DOBBELT til kassekladden. Det er godt nok trælst at skulle sidde og slette 100 poster manuelt i kassekladden (når nu man ikke kan markere flere til sletning).

Det ville være hensigtsmæssigt, hvis man fik en advarsel om, at den har overført de andre poster til kassekladden, og at man bør trykke "annuller", og så overføre det bilag, hvor der var fejl i kontonummeret bagefter. Det aller bedste ville jo være, at den IKKE overførte de andre poster til kassekladden, men ventede til den kunne overføre alle, så bilaget med fejl i kom ind på sin rette plads i bilagsnummerrækkefølgen.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
lukket
i Spørgsmål » Andet af (15.8k points)
gen-kategoriseret af

2 Svar

 
Bedste svar
Har talt med e-conomic, og hverken de eller jeg har kunnet genskabe denne fejl, så det må betragtes som et særtilfælde der ikke er sædvanligt.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Spørgsmål af (15.8k points)
valgt som bedste svar af
Kære Susanne,

Tak for dit indlæg og behagelig samtale i telefon.

Som vi talte om i telefonen har jeg ikke kunne genskabe ovenstående udfordring som du så fint har beskrevet.

Som vi også talte om, er du velkommen til at skrive igen hvis du oplever det i en aftale.

  Hasse Lauridsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (1.6k points)