forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forum opgradering

0
Jeg har bemærket i dag, at I har skiftet forum system. Hvad sker der med gamle brugere og indlæg etc?

Min bruger var kommet med over, men passwordet virkede ikke mere. Det har jeg nulstillet, så det er fint.

Men mine indlæg er væk ser det ud til? Er det meningen?

Mvh.

Lasse
spurgt 22 Okt, 2012 i Forslag » Online medier af Lasse Munk (270 points)
status opdateret 31 Okt, 2012 af econadmin

1 Svar

Bedste svar

Hej Lasse

Tak, fordi du gør opmærksom på fejlen, som vi nu har rettet, så du nu finder dine indlæg i kronologisk rækkefølge i tråden om dropbox.

I forbindelse med overførslen af indhold fra det gamle forum til det nye har vi importeret indlæg (+ svar) og brugerprofiler, men af en eller anden grund var netop dine svar i denne tråd ikke kommet med over til det nye forum, og det beklager vi selvfølgelig.

Så nej, det er ikke meningen at dine indlæg skulle mangle i det nye forum, og nu hvor du har nulstillet din adgangskode, kan du fortsætte i det nye forum.

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål.

Vh Jon

Jon Bluhme Sævarsson

Online regnskabsprogram

besvaret 23 Okt, 2012 Forslag af jonbluhme (530 points)
valgt som bedste svar 31 Okt, 2012 af econadmin
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”