forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Brug af lokationer

0
Hej

Vi har brugt e-conomic i flere år uden brug af lokationer. Nu har vi brug for en lokation til vores sælger i Jylland, som har en del varer med sig.

Jeg har oprettet lokation for Jylland, men hvordan opretter jeg lokation for eksisterende lager og får lagerantal til at matche den lokation?

Mvh

Finn
spurgt 22 Okt, 2012 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Finn Clausen (150 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Gurjap

1 Svar

Bedste svar

Hej Finn

Jeg vil foreslå at dit eksisterende lager/hovedlager blot er Ingen lokation. Der er ingen grund til at dit hovedlager absolut skal være en lokation som du har oprettet.

Du mangler derfor blot at gå på faneblad Lager og dernæst vælge Lagerflyt ovre til venstre. I denne lagerkladde kan du flytte varer fra dit hovedlager (som er Ingen lokation),  til din lagerlokation Jylland.

Du kan se hvordan man flytter varer til en anden lagerlokation på nedenstående link.

http://wiki.e-conomic.dk/lagerstyring/lagerflyt

Håber mit svar er okay. Ellers gi en melding, så ser vi på det :-)

Mvh.

Lennart Schmidt

Online regnskabsprogram

besvaret 24 Okt, 2012 Spørgsmål af lennartschmidt (5,580 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”