Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




søgning på kontonr.

0
Hej

Jeg har prøvet det før altså at foreslå at man i fanen "bogføring" kan søge på kontonr. ligesom man kan i fanen "finans"

 MVH

Solveig
i Forslag » Andet af (630 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Solveig, tak for dit indlæg,

Jeg er ikke helt med på hvad jeg skal svare på, så hvis jeg kan få dig til at sætte lidt flere ord på, så vil jeg rigtigt gerne hjælpe dig! :)

Mvh

  Hasse Lauridsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (1.6k points)
Hej Solveig

Det kan man nu - du skal blot ind i opslagsrubrikken - så kan du derinde både taste navn eller nummer og derved finde den ønskede konto.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej i på E-conomic

Tak for at man nu kan søge på kontonr....

Men jeg er godt nok træt af at man ikke starter i søgefeltet  eller
at ikke man ikke når man skriver f.eks skriver 3 hopper ned i kartoteket til der hvor de begynder med 3

og at når man har fundet nummer/navn så alligevel bliver i tvivl om  det er rigtigt og så vil tilbage til søgning at man så ikke "rammer" det navn/nummer man har tastet/søgt i feltet før søgeknappen
Så man skal søge igen og første derefter kan man se posteringerne op kontoen

Mvh

Solveig Pedersen
Forslag af (630 points)