Søgefunktionen er ændret - det er ikke godt!

0
Hej der er er ændret i søgefunktionen. Står man i kasse kladden og "dykker ned" i søgefunktionen

for fx kreditorer, så kunne man tidligere blot trykke begyndelsesbogstav + enter for at få listet kreditorerne op.

Dette kan nu ikke længere lade sig gøre!

Man skal have fat i musen for at komme til søgefeltet og så siden taste søgebogstav + stjerne.

Det er noget bøvl som blot er med til at gøre bogføringen langsomere. Der må være flere som har samme opfattelse?
spurgt 22 Okt, 2012 i Spørgsmål » Teknik og drift af Doris Nissen (150 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Sisse Hansen

2 Svar

Bedste svar

Hej !

Da Steffen ikke er her til at svare, og da der er nyt i denne sag - tillader jeg mig lige at kommentere :)

Vi har nu ændret søgefunktionen i pop up vinduer, så den igen er som den var - du kan altså igen taste søgebogstav og "enter" - og frem kommer alt der starter med det pågældende bogstav.

Håber det gør bogføringen hurtig igen - det er i hvert tilfælde ikke vores intention at gøre ting bøvlet og langsommere.

Mange hilsner

Lena

Lena Kert Jensen

Online regnskabsprogram

besvaret 24 Okt, 2012 Spørgsmål af Lena Kert Hansen (860 points)
valgt som bedste svar 24 Okt, 2012 af kimsneummadsen
Hej,

Tak for jeres forslag/indslag. Lad mig lige undersøge denne lidt nærmere, så vil jeg gerne komme med et mere uddybbende svar. Forvent først svar torsdag, er ikke på kontoret tirsdag-onsdag.

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 22 Okt, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)