Bogholder/regnskabschef ophørt ? hvad nu?

0

Vi oplever med jævne mellemrum at få henvendelse fra virksomheder, der ikke kan logge ind i e-conomic, fordi virksomhedens bogholder/regnskabschef er ophørt.

Vi kan kun sende ny adgangskode til den e-mail adresse, der er registreret hos os. Hvis virksomheden ikke har kontakt til superbrugeren, og heller ikke har adgang til den e-mail, der er registreret for superbrugeren, skal man gøre følgende:

Send et brev til os (e-conomic danmark a/s, Wildersgade 10 B, 1408 København K), hvor situationen kort forklares og hvor der anmodes om ny adgangskode (samt aftalenummer og bruger-ID i det omfang man heller ikke har disse oplysninger).

Følgende skal vedlægges:

Enkeltmandsvirksomheder (personligt ejede virksomheder)
Oplysning om virksomhedens CVR-nummer
Brevet skal være underskrevet af indehaveren
 
Selskaber (aktie- og anpartsselskaber, fonde m.v.)
Nyere tegningsudskrift (sammenskrevet resumé fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen)
Brevet skal være underskrevet i h. t. selskabets tegningsregler

Vi gør herefter det, at vi ændrer adgangskoden, og pr. almindeligt brev sender login-oplysninger til virksomhedens officielle adresse.

(Fremgangsmåden er den samme, hvis man har mistet sine brugeroplysninger og ikke har adgang til den e-mail, der er registreret for superbrugeren).


 

Svend Christiansen

Online regnskabsprogram
 

i Spørgsmål » Andet af (5.1k points)
opdateret af

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.