Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




For hurtig til forum

0
Jeg får tit en besked om, at jeg ikke må poste så hurtigt igen. Det er lidt irriterende, at man skal sidde og vente flere minutter, før man må poste et indlæg, fra sidste gang man trykkede på Publicer, og det gør, at jeg ikke altid får svaret på de tråde jeg egentlig godt ville svare på, hvis jeg har lidt travlt.

Ja, og nu skal jeg vente igen ....

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
lukket
i Forslag » Andet af (15.8k points)
status opdateret af 🔒

5 Svar

 
Bedste svar
Hej Susanne

Tidsbegrænsningen er fjernet.

Den var et forsøg på at begrænse spam-indlæg. Sammen med andre tiltag har det hjulpet, men bestemt ikke nok til at den ikke kan fjernes når den generer vores rigtige brugere.

Jeg beklager ulejligheden.

  Martin Stub Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (440 points)
valgt som bedste svar af
Hej Susanne

Som beskeden siger Du er for hurtig Susanne. Så det kan jo ikke være forumet, der er noget galt med

Ej pjat, det duer selvfølgelig ikke, og hvad du oplever hænger nok sammen med de mange indbyggede spamfiltre, der er på dette forum.

Vi vil se på det og få det fikset asap. Tak for meldingen.

  Tue Skaarup Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (1.1k points)
Haha ja Tue - min egen største fjende, er for hurtig til at tjene gode penge   

Jeg tænkte, om det kunne være en indstilling i forumet - jeg synes at huske, dengang jeg styrede sådan et forum, at man kunne sætte en tid på, hvor lang tid der skulle gå imellem ens poster. 5-10 sek. ville være rigeligt til at forhindre, at man kommer til at indrykke 2 gange samme post, men formentlig ikke ifm spam udefra, som jo formentlig er det der ønskes forhindret

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)
Tak Martin  Men helt behøver den nok ikke fjernes - men sætter I den til f.eks. 20-30 sek., så generer den nok ikke engang mig

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)

He, det kunne være vi skulle entrere med en rask lille konkurrence. Ligesom i Sverige, hvor en vis Eva Virdi skulle være ret skrap på tasterne - http://blog.e-conomic.se/hon-gor-det-igen-eva-virdi-ar-snabbast-i-sverige/.

Mht. tiden mellem oprettelse af indlæg/kommentarer: Lad os se om vi ikke helt kan undvære det filter. På det seneste har Martin m.fl. lagt nogle ret smarte bot-checks ind. Forbløffende hvor meget krudt man skal bruge på at holde den slags væk.

  Tue Skaarup Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (1.1k points)