forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forslag om forum til programfejl i e-conomic

0
Kunne man ikke med fordel oprette et forum hvor vi brugere kunne indberette konkrete fejl i programmet. Fejl er jo noget andet - i princippet i hvert tilfælde - end forbedringer, og det ville jo være lidt nemmere både for udviklerne og os brugere hvis fejlene var samlet et sted.
spurgt 28 Jan, 2011 i Forslag » Online medier af jsimonsen (140 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Sisse Hansen

1 Svar

Hej,

Jeg kan forstå din tankegang, og jeg er så vidt også enig. Jeg vil dog helt klart anbefale jer at skrive/ringe programfejl direkte ind til os, de behandles nemlig på helt anden vis. Der skal jo ikke diskuteres/tænkes på om det ting der skal implementeres, det er bare et spørgsmål om hvornår det skal prioriteres.

Så jeg vil på det kraftigste bede folk om at kontakte os pr. mail/telefon etc. således vi kan få det testet med det samme  

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 2 Feb, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”