Hejsa
...jeg skriver lige igen med et godt forslag
Jeg er mangeårig fast bruger af e-conomic, og har nu så mange kunder i min oversigt (Under faktura fanebladet) at det begynder at rode lidt.
I starten oprettede jeg nemlig også B2C kunder, men efter at jeg her et par år senere, har fået en aktiv webshop, så er jeg stoppet med det, for ikke at drukne.
Nu læser den webshoppens nye kunder ind i sin egen gruppe, og derefter flytter jeg dem over i nogle grupper som jeg har defineret som danske, svenske, norske, finske EU kunder mv...).
Og det fungerer sådan set udmærket.
(og ja - min webudbyder har faktisk udviddet det, så jeg kan definere flere forskellige endestationer for mine nye kunder)
Men:
Kunne I overveje at lave en mulighed for at man kan rydde lidt op i sin debitor oversigt?
Jeg ved godt at jeg kan sortere på hhv Gruppe, navn, nummer og saldo mv - men lige som jeg i Outlook kan lave mapper og undermapper, ville det være rart hvis jeg manuelt kunne oprette overskrifter i oversigten - og flytte kunderne derop?
Så kunne jeg evt lave overskrifter som DANSKE KUNDER, SVENSKE... mv
Eller kategorisere som: B2B, B2C osv...
Det kunne også være rart hvis jeg vitterligt kunne oprette aktive B2C kunder, men lave en fold sammen kategori, så jeg både havde dem med kunde info, men ikke skulle glo på dem hver dag. (jeg har ca. 50-60% gengangere i min kundegruppe, men hvis jeg fortsat oprettede alle som kunder, med oplysninger - så ville jeg drukne i oversigten.
Det kunne blot være en option man selv kunne oprette, og nedlægge igen - altså en slags skal med et tag man lagde på hver kunde, og dermed fik mulighed for at lave en fast struktur i debitor oversigten... (you do the tech stuff)
Fanger I hvad jeg mener?