Hej Michael
Ja med de begrænsede features som modulet har nu, ville et mere passende navn være Sagsregistrering. Min situation pt. er at jeg faktisk kun kan bruge modulet til tidsregistrering, og til at tilknytte udgifter til enkelte sager. Jeg skal pt. til at ansatte den første medarbejder, som også skal arbejde på projekterne, og så være Tidsregistrator i systemet.
Her havde det været rart hvis modulet også kunne give et overblik eller bare være en todo liste for hver enkel medarbejder, men ingen gang det kan det bruges til (e-conomic kunne løse det problem ved blot at tilføje et par ekstra tekst felter under aktiviterene der er tilknyttet til projekterne). Derfor overvejer jeg pt. at afmelde Projektmodulet og få et andet online-projektprogram, som f.eks. Workbook eller EazyProject. Men der er store fordele i at have det hele samlet et sted, og både Workbook og EazyProject til byder såvidt jeg kan se også regnskabsdelen, så det kan også ende med at jeg flytter det hele over til dem..
Jeg har også ledt blandt de Apps som findes til e-conomic, men tilsyneladende ingen ordenlige projektstyringsværktøjer. Kun nogle der kan det samme som deres eget Projektmodul. Ret mig hvis jeg tar fejl..
Det er ærgeligt at Projektmodulet halter så meget bagefter resten af e-conomic, for jeg er egentlig godt tilfreds med e-conomic som regnskabsprogramm og har efter 3 års brug lært det godt at kende..
Men i sidste ende er det forenkling af firmaets daglige routiner der har højest prioritet..
Håber at e-conomic får tilføjet de felter hurtigst muligt så ikke behøver at skifte system..
Har egntlig ikke brug for Gantt charts i første omgang, men det ville da være rart at have på sigt
Michael må jeg sprøge hvilket projektstyringsværktøj I anvender?
mvh.
Allan Krogh Jensen