Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kreditorsaldoliste

0
Hej,

I forbindelse med kreditorlisten, ville det være en stor hjælp for mig
hvis vi kunne trække en oversigt kun med forfaldne faktura pr. d.d. (valgt dato)

Til brug for betaling - her og nu er det uaktuelt hvad der forfalder om 2 dage.

D.v.s. at feltet forfaldne ikke skal vise linierne med 0,00 hvor en kreditor
har noget der forfalder om f.eks. 10 dage.

Mon det kan lade sig gøre ?

De venligste hilsener
Pia
i Forslag » Andet af (660 points)

3 Svar

Kreditorsaldolisten kan vises på to måder:

1 Vis ikke-forfaldne
2 Vis forfaldne

<em>Vis ikke-forfaldne</em> viser de kreditorfakturaer, der er forfaldne ? og de fakturaer, der forfalder i fremtiden.

<em>Vis forfaldne</em> viser de kreditorfakturaer, der endnu <em>ikke</em> er forfaldne ? og i hvor lang tid de forfaldne fakturaer har været forfaldne.

Opdelingen af periodekolonnerne bestemmer man selv i feltet ?Interval,? det kan godt være fx 1 dag. Vælger man ikke noget, vælger systemet automatisk 15 dage.

Ved at sætte flueben i ?Vis specificeret? kan man se de fakturaer, der ligger til grund for beløbet.

  Svend Christiansen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (5.1k points)
Hej Svend C

Jeg har lavet mange lister der viser både forfaldne og ikke forfaldne

Men det jeg efterlyser, er en lister der KUN viser, hvad der er forfalden på en given dato.
Med de to muligheder du henviser til - får vi alt hvad der ligger - også det der forfalder om
30 dage...

De venligste hilsener Pia
Forslag af (660 points)
Hej Pia

Jeg tror ikke umiddelbart at der kommer ny funktionalitet til kreditorsaldolisten ? men der er de funktioner og muligheder, der er beskrevet ovenfor.

Der er også en funktion i e-conomic, hvor man kan danne betalingsfiler til banken.

Her kan man under fanebladet -&gt; Bogføring -&gt; Betalinger få en liste over de kreditorer, der skal betales, og listen kan sorteres efter forfaldsdato.

 Læs mere om ?betalingsforslag? og filer med kreditorbetalinger til indlæsning i bank. - http://wiki.e-conomic.dk/bogforing/opsaetning-af-bankeksport

  Svend Christiansen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (5.1k points)