Med fare for, at dette indlæg er dybt forældet, vil jeg gerne stille nogle undren-spørgsmål. Mest for at vurdere, om det er et modul, jeg kunne få lyst til at benytte igen.
1) Er det blevet muligt, at man kun behøver at skrive en beskrivelse af et bilag i et af emnefelterne, f.eks. i det maksimerede bilag i oversigten over ubehandlede bilag, og beskrivelsen herefter automatisk kopieres til det tilsvarende emnefelt i selve oversigten ? Jeg synes ikke jeg kan finde svaret nogen steder.
2) I forbindelse med årsafslutning er der behov for, at det samme bilag kan tilknyttes i 2 forskellige regnskabsår, eller til 2 forskellige bilag. Er dette blevet muligt?
Jeg synes ideen til indscannings-modulet er genialt, men jeg har oplevet, at der bruges langt mere tid på at sortere og administrere de indscannede bilag, end hvis man sidder med en bunke papirer foran sig, specielt hvis man tilknytter bilagene en postering direkte fra oversigten over ubehandlede bilag.
<p>
Mange hilsner<br />
Susanne Røssell<br />
<br />
Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>