Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscannings-modulets udvikling

0
Med fare for, at dette indlæg er dybt forældet, vil jeg gerne stille nogle undren-spørgsmål. Mest for at vurdere, om det er et modul, jeg kunne få lyst til at benytte igen.

1) Er det blevet muligt, at man kun behøver at skrive en beskrivelse af et bilag i et af emnefelterne, f.eks. i det maksimerede bilag i oversigten over ubehandlede bilag, og beskrivelsen herefter automatisk kopieres til det tilsvarende emnefelt i selve oversigten ? Jeg synes ikke jeg kan finde svaret nogen steder.

2) I forbindelse med årsafslutning er der behov for, at det samme bilag kan tilknyttes i 2 forskellige regnskabsår, eller til 2 forskellige bilag. Er dette blevet muligt?

Jeg synes ideen til indscannings-modulet er genialt, men jeg har oplevet, at der bruges langt mere tid på at sortere og administrere de indscannede bilag, end hvis man sidder med en bunke papirer foran sig, specielt hvis man tilknytter bilagene en postering direkte fra oversigten over ubehandlede bilag.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
lukket
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (15.8k points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Tillægsmodulet dokument- og bilagsindscanning som det findes i dag er stort set fra systemets oprindelse  , og vi kan glæde os til et helt nyt modul til indscanning ? det er i hvert fald vores ambition.

Hvordan det eventuelt nye system vil komme til at virke, og om de funktionaliteter, du efterspørger, vil komme med, er det endnu for tidligt at sige noget om.

I dag fungerer indscanningsmodulet sådan, at man kan skrive en kommentar til det enkelte bilag, endvidere kan de indscannede bilag, kun knyttes til ét bilagsnummer i ét regnskabsår.

  Svend Christiansen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (5.1k points)
valgt som bedste svar af
Tak for info Svend. Jeg vil glæde mig til at se det nye modul, når det kommer på banen

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Spørgsmål af (15.8k points)