Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Status anno 2012

0
Hej E-conomic

Den sticky post ved navn status på forbedringsforslag synes lidt glemt.
Jeg ved at I har en masse i pipelinen, så hvis der er mulighed for det, var det måske en ide at opdatere.
Eller un-sticke den, da det giver et lidt skævt indtryk for førstegangsbesøgende.

Måske er det muligt at fortælle nærmere om nogle af forslagene som jeg lige husker at flere har nævnt.

-Muligheden for et obsfelt, der hvis udfyldt tydeligt viser en for debitoren sat memo ved tilbud/ordre/faktura,
Popup eller med tydelig tekst i skærmbilledet.

- muligheden for et længere notefelt på debitor, til alt det som folk ønsker sig at notere men intet sted har at skrive. At misbruge felter som konteringsnr eller bynavn er næppe holdbart.

(- generelt vedrørende noter på debitorer er oplevelsen besværlig, mange klik før funktionalitet, og en næsten usynligt opfølgningsikon.)

Som jeg har drøftet med economic (tak fordi I bruger tid på det) er forumet ikke repræsentativt og vi glæder os til en rigtig voting-funktion, der er mere demokratisk. Men indtil da ville det være rart at høre hvad der er i pipelinen.
i Forslag » Andet af (4.7k points)

1 Svar

Hej Joakim,

Vi er os bevidste om at vi ikke har leveret det store synlige nye de sidste 6 mdr. tid. Og at forholdet mellem nyt og bug-fixes er forrykket i retning af sidstnævnte. Som nævnte i vores mailkorespondance om samme er vi ikke tilfredse med sligt og vil i øvrigt også gerne have at forum fik flere deltagere.
Vi arbejder på begge dele og hjelmer ikke før vi gør det bedre.

Desværre kan jeg ikke komme det nærmere - her og nu. Vi er netop i proces med at fastlægge hvad der skal ske i H2. Jeg staser på at kunne give en udmelding omkring dette efter sommerferien, dvs. august agtigt, om ikke før.
Fsva, forum så kigger vores online team på forskellige værktøjer fx. <a class="postlink" href="http://www.getsatisfaction.com">www.getsatisfaction.com</a>, uservoice etc. der er bedre egnet til forslag end vores forum. Det er planlagt at der implementeres i Q3.

Som altid tak for dit engagement. Og som altid - vi kan gøre det bedre. At viljen er tilstede skal der ikke herske tvivl om, men nogen gange mangler vi evnen/ressourcerne.

PS:
At opfølgningikonet er næste usinligt er bedre end hvad det var tidligere.Nemlig ikke eksisterende - http://forum.e-conomic.dk/forbedringsforslag-til-conomic/vis-der-note-debitor-t365.html. Så vi har faktisk implementeret en forbedring herpå. Omend ikke den perfekte.

PPS:
Vi har også arbejdet en hel del på de indre linier dvs. usynlige forbedringer fx. en ny momsmotor.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)