Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring: Advarsel om fakturadato

0
Hej Er det muligt at flytte advarslen omhandlende at fakturadatoen er forskellig fra dags dato.

Jeg overser den konsekvent.

Mit synsfokus er ikke øverst, da det altid bare er overskrifter der og der er heller ikke noget jeg skal vælge så langt oppe på skærmbilledet.

Hvis advarslen derimod stod nede ved JA/NEJ-knapperne evt. med rød skrift, så ville jeg helt sikkert se den.

Det er drønirriterende at fakturadatoerne ikke passer.

Venligst
KAZO
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af

2 Svar

Vi kunne godt tænke os at man overvejede at gå bort fra rigtige popups til fordel for css popups, der således måske kan eliminere problemer med popup-blockere, samt give e-conomic bedre mulighed for at styre hvor popup skal vises.

Vores bogholder oplever ofte at fokus forsvinder fra popuppen, der så ligger bag hovedvinduet, og der er blokeret for at gennemføre handlingen.
Forslag af (4.7k points)
Hej KAZO.

Tak for dit indlæg :)

Jeg kan godt se at det kunne være smart, hvis den i dit tilfælde kom som en advarsel. Men for mange andre kunder skal dette ikke forstås om en advarsel. For nogen er det meningen at fakturadatoen ikke nødvendigvis er den samme som dagsdato. Så tror desværre dette vil forvirre rigtig mange kunder, for når der kommer en advarsel, så stopper folk som regel op, og nogen "tør" ikke gå videre.

Derfor vælger jeg at dette ikke vil blive rettet.

Så der er desværre ikke andet for, end at må vende sig til at kigge deroppe.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)