Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Timegodkendelse er en pine!

0
Hej e-conomic

Der er sikkert mange der har skrevet om timegodkendelsen, men jeg kunne nu ikke finde nogen der matchede mit store irritationsmoment.

Jeg skal godkende en lang række tidsregistreringer, hver måned. Vi taler om et par hundrede linier.


Der er to store problemer ved godkendelsen af timer i dag, jeg ville være glad hvis bare et blev løst:

1. For en given medarbejders tidsregistrering er der en Vælg alle knap. Det ville være fint hvis den virkede ordentligt. I dag viser den alle de timer en medarbejder har registreret i en given periode, og giver mig mulighed for at godkende dem alle - SELV PÅ DE PROJEKTER/SAGER JEG IKKE ER ANSVARLIG FOR. Det betyder at jeg er nødt til at klikke vælg alle, og derefter fjerne en masse linier (se pkt 2) (og virker som et væsentligt sikkerhedshul).

2. Det er en stor pine at skulle vælge linier til eller fra. Det er ikke en normal checkbox pr linie, men derimod et lille fint billede - hver gang jeg klikker skal siden reloades, jeg skal scrolle skærmen ned til rette position. For hver linie!
Hvis det nu bare var almindelige checkbokse, kunne jeg stille og roligt sætte mine 100 krydser og trykke ok i bunden - det ville det være fantastisk.
I kan altid lave noget javascript, hvis I hellere vil have de fine billeder, det kan fint lade sig gøre uden de reloads ustandselig.

(jeg er ikke sur, bliver bare rigtig træt hver gang det er den 1.)

Mvh
Søren
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Søren,

Tak for dit indlæg.

Først vil jeg gerne undskylde den lange svar tid der har været på dit indlæg.

Til det første skulle systemet virke på den måde du kun ser de timer som medarbejderen har registreret på sager, hvor du står til at være ansvarlig. Jeg har lige prøvet det efter, og hos mig fungere systemet rigtig ved min projektleder kun ser tidsregistreringen på sagerne hvor denne er ansvarlig. Dermed ikke sagt jeg ikke tror på dig. Er det muligt du kan kontakte mig telefonisk (88204841) eller e-mail (<a href="mailto:info@e-conomic.com">info@e-conomic.com</a>) hvis problemet stadig er der. Grunden til dette er, at jeg bliver nød til at kunne se problemet og idet jeg ikke kan genskabe det i min egen aftale, vil jeg gerne se din aftale. Tænker det er nemmere på den måde så du ikke skal give informationer på aftalen offentligt.

Det andet forslag du har med checkbox er vi opmærksomme på. Det er fedt du skriver det, og er meget enig med dig. Jeg håber vi kan lave et fix på dette.

Jeg håber du vil tage fat i os med det første problem så vi kan kontrollere det.

Mvh.
Morten

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (4.3k points)