Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Livet er for kort til nuller

+3
Hej E-conomic

I forbindelse med indtastning af kreditorfakturaer skal man for de kreditorer, der betales med FIK, indtaste den 15-cifrede OCR-linie. Oftest består linien af få cifre og et kontrol ciffer med foranstillede nuller. Det er et enormt og besværligt ekstraarbejde at indtaste alle disse foranstillede nuller. Det vil være ønskeligt, om E-conomic selv kan foranstille nullerne, når de betydende cifre er indtastet og feltet er forladt med tabulator. Det vil lette indtastningarbejdet ganske betydeligt, hvilket stort set alle Netbanker også har erfaret med denne facilitet.

Med venlig hilsen
Finn
i Forslag » Andet af (2.4k points)

3 Svar

Kan bestemt kun give Finn ret, det er døden at skulle indtaste alle de nuller, når man har mange kreditorer.
Bankerne har fået løst det, så det må være en smal sag, lige at få rettet det til, og det vil spare os for en frygtelig masse tid. Vi må være mange der oplever det som spildtid.
Forslag af (140 points)
Jeg giver også en "thumbs up" for det her forslag. Der burde kunne laves utrolig nemt.
Forslag af (430 points)
Hej Alle

Jeg kan helt sikkert følge problemstillingen - og jeg vil anbefale at i benytter jer af muligheden for at stemme forslaget op - der er mulighed for på pilene til venstre for indlægget.

Med venlig hilsen

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)