forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Eskport af data - CSV-fil inkl. medarbejder

0
Når man downloader kartoteker enkeltvis via Indstillinger, Eksportér data kan man så i csv-filen posteringer få kolonnen/dimensionen medarbejder med?  

Medarbejderdimensionen angives både ved fakturering samt ved bogføring af omkostninger vedrørende omsætningen og jeg har derfor brug for denne dimension til min rapportering, som jeg desværre bliver nødt til at lave uden for e-conomic.

Håber det kan lade sig gøre.

Med venlig hilsen
Solveig Nielsen
spurgt 10 Maj, 2012 i Forslag » Import og eksport af data af Solveig (400 points)
status opdateret 27 Apr, 2014 af Steffen E

4 Svar

Hej Solveig,

Tak for dit forslag. For mig giver det rigtig god mening

Vil du ikke fortælle alle ark det kunne være relevant at få dette med ud under eksporter data? Så tager jeg det videre til teknikken.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 16 Maj, 2012 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen,

Tak for dit svar.

Det ville være alletiders hvis kolonnen kunne komme med i filen posteringer, da den indeholder næsten al (tal)data og derfor kan bruges til at lave en månedsrapport over.

mvh Solveig
besvaret 16 Maj, 2012 Forslag af Solveig (400 points)
Hej Solveig,

Lige for at være helt sikker, er det så fordi du bruger tillægsmodulet dimension? For det lyder af mere end den reference person man kan smide på soen fakturaer?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 23 Maj, 2012 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen,

Jeg bruger også tillægsmodulet dimension, men den kolonne kommer med i csv-filen.

Det jeg mangler er medarbejder som man kan tilføje når man bogfører omkostninger med omkostningskoder på projekter, samt når man opretter faktura på projekter. Den medarbejder-dimension er ikke den samme som, den dimension/afdeling man har mulighed for at tilføje, når man bruger tillægsmodulet dimension.

Giver det mening?

Mvh Solveig
besvaret 23 Maj, 2012 Forslag af Solveig (400 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”