Flere tekster til e-mail ved afsendelse af fakturaer

0
Hej

Når vi sender fakturaer til kunderne - så har vi forfattet en tekst som står i e-mailen.

Da de fleste kunder er danske - så er teksten på dansk - men når vi skal fakturere udenlandske kunder, så skal vi ændre teksten manuelt til en engelsk tekst. (vi har selvfølgelig teksten stående i et Word dokument - og sakser over - men det er lidt besværligt).

Vi ændre også ofte på den danske tekst - idet nogen skal have det mere formelt end andre - f.eks. Til debitorbogholderiet o.s.v. og andre Hej - hermed som aftalt faktura o.s.v..

Jeg ved ikke lige hvordan det skal klares - men noget i retning af skabeloner ved import af posteringer i kassekladder - der har I gjort det muligt at oprette flere forskellige skabeloner, som vi kan vælge imellem, alt efter hvordan dataene er sammensat.

Dvs. ved afsendelse af fakturaer skal der også være mulighed for at oprette flere forskellige tekster - hvor e-conomic så skal foreslå seneste brugte tekst - men det skal være muligt at ændre til en af de andre som er oprettet.

Man kunne også overveje en løsning hvor det er zone som afgøre hvilken tekst der kommer frem - så man sikre at der altid bruges engelsk tekst til udenlandske kunder.
lukket
i Spørgsmål » Andet af (4.2k points)
gen-kategoriseret af

2 Svar

 
Bedste svar

Hej Leo Lund

Vores integrationsløsning email@dministration har netop den mulighed som du efterlyser.

Der er p.t. tre faner som danner den tekst som medsendes og her man man lave en dansk tekst til 1.fane, engelsk på fane 2 osv.

Teksten bliver stående fra gang til gang.

Samtidig sendes der faktura med den en tekststreng i forhold til pdf filen som du selv bestemmer via et prefix.

Kik på løsningen på følgende link

 

http://www.itnvision.dk/e-conomic-loesninger

eller skriv til mig på salg@itnvision.dk eller ring 7025 7600.


Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
Spørgsmål af (18k points)
valgt som bedste svar af
Vi tilslutter os klart muligheden for skabeloner - de må gerne gælde globalt for hele aftalen.

En dropdown i toppen afsendelsesdialogen er en mulighed.

Valg af dropdown foranlediger udfyldelse af hhv. emne- og beskedfelt.



Vi ønsker også at bruge denne funktionalitet til at gøre kunden opmærksom på hvilken medarbejder der har faktureret/sendt ordrebekræftelse, og hvem vedkommende skal henvende sig til. I dag kommer mails jo anonymt fra systemet - og det bringer os ikke tæt nok på kunden.

Så det helt optimale ville være at vi også kunne få et flettefelt der hedder Medarbejder (hvis ikke det næsten findes nu?)
Spørgsmål af (4.7k points)