Når man f.eks. arbejder på en faktura, ordre eller tilbud og taster Vis faktura (eller hvad for et dokument den er) så åbner e-conomic dokumentet i en pdf popup. Dokumentet, hvis den er A4, vises i 41% størrelsesforhold, hvilket på en store LCD skærm er alt for lille til at læse korrektur på.
Jeg går ud fra, at pdf applikationen får kommandoen om at spawn et vindue med dokuementet i 41% størrelse fra e-conomic?
Kun man af hensyn til de brugere, der ikke orker for hver pdf popup at skulle resize og zoom dokumentet således at den lan læses, arrangere tingene således, at brugeren selv kan indstille #default størrelse og vindueplacering på pdf dokument popupet? Ellers kun man sætte den til at genanvende de sidste brugerjusteret indstillinger for pdf dokumentet, sidst gang man gjort eksersitsen?
På samme måde med arkiv og ubehandlet- kunne jeg personeligt tænke mig at pdf previewvinduet (med de mange små bilagikoner) åbnes som en slags sidebar overlay som jeg vil placere til venstre på min skærm, justeret til dokumentets 1:1 bredde (hvilket er ret smal, men med viduehøjde til hele skærmen, således at jeg kan overskue flere bilag ad gangen - denne justering skal jeg lave hver gang jeg flytter fra den ene arkivfoler til den anden, eller hver gang jeg taster udfør. Kan processen ikke lettes af e-conomic?
tak / Adrian