forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

sende fakturaer som EAN og e-mail samtidig

0
Hej

Ved nogle af mine kunder har jeg brug for både at sende fakturaer som EAN til deres kunde og som e-mail til sælgerens (min kundes) e-mail adresse - disse personer har ikke adgang til e-conomic - men har brug for at følge med i om alle fakturaer er dannet og sendt - samt bruger de fakturaen til at tjekke at alle betaler.

Som det er nu, så sender jeg først som EAN - hvorefter jeg åbner arkiv og gensender fakturaen, men denne gang vælger jeg e-mail - hvorved fakturaen sendes til den/dem jeg har oprettet i debitoropsætning i feltet Send tilbud/ordrer/fakturaer BCC til:

I dag ser sende vinduet således ud:

[ ] Vis faktura?
[ ] Bogfør
[ ] Bogfør og e-mail

EAN-fakturering (NemHandel):
[ ] Bogfør og send e-faktura (husk at tjekke Udgående post)

Det ville være dejligt hvis nederst ?blok? ændres til følgende:

EAN-fakturering (NemHandel ? husk at tjekke Udgående post):
[ ] Bogfør og send e-faktura
[ ] Bogfør, send e-faktura og e-mail
spurgt 24 Feb, 2012 i Forslag » e-conomic generelt af Leo Lund (4,130 points)

2 Svar

Rigtig god idé.
Hilsen Christian Torp
besvaret 28 Feb, 2012 Forslag af ctorp (2,110 points)
Det støtter vi op om  
besvaret 29 Feb, 2012 Forslag af Image (4,650 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”